ЗНО (ВНО)

Інформація щодо деяких особливостей вступної кампанії 2017 року:

У 2017 році для вступу до вищого навчального закладу (ВНЗ) абітурієнти подають сертифікати ЗНО лише 2017 року.

Реєстрація електронних кабінетів з 29 червня 2017 року
Регіональний, галузевий та сільський коефіцієнти
Спеціальні умови участі в конкурсі та здобуття бюджетних місць
Алгоритм та прозорі форми звітності затверджені в Умовах
Зміни в Переліку спеціальностей
Переміщені ВНЗ, державна цільова підтримка
Посилення вимог до лікарських спеціальностей
Вступ в магістратуру з Права
Новий софт для ЄДЕБО
Виправлення технічних помилок

Для вступу до нашого університету потрібні наступні сертифікати ЗНО:

Транспортні технології:

1. Українська мова і література (0,3)

2. Історія України (0,3)

3. За вибором абітурієнта Математика або Географія (0,3)

Логістика:

1. Українська мова і література (0,3)

2. Математика(0,25)

3. За вибором абітурієнта Історія України або Іноземна мова (0,35)

Правила прийому на навчання до ХНУМГ імені О. М. Бекетова в 2017 році

Для Вас работает центр содействия подаче электронных заявлений, где квалифицированный персонал поможет подать электронное заявление.

Додаток 1 до Правил прийому на навчання до ХНУМГ імені О. М. Бекетова в 2017 році: Перелік освітніх ступенів (освітньо-кваліфікаційних рівнів) та спеціальностей, за якими оголошується прийом на навчання, ліцензовані обсяги та нормативні терміни навчання

Додаток 5 до Правил прийому на навчання до ХНУМГ імені О. М. Бекетова в 2017 році: Перелік конкурсних предметів у сертифікаті Українського центру оцінювання якості освіти (вступних іспитів, творчих конкурсів)   

Додаток 6 до Правил прийому на навчання до ХНУМГ імені О. М. Бекетова в 2017 році: Перелік спеціальностей

Додаток 8 до Правил прийому на навчання до ХНУМГ імені О. М. Бекетова в 2017 році: ПОРЯДОК подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів України в 2016 році

Документи для приймальної комісії

1. Заява про вступ до Університету, (оформлюється у приймальній комісії).

2. Атестат про середню освіту з додатком, або диплом про здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень державного зразка з додатком (за особистим вибором — оригінал або його завірену копію) та 2 ксерокопії;

3. Медичну довідку за формою 086-У (з картою щеплень) (оригінал або її завірену копію);

4. 2 ксерокопії 1, 2 та 11 сторінок паспорта;

5. 2 копії ідентифікаційного коду;

6. 6 кольорових фотокарток розміром 3×4 см;

7. 1 поштовий конверт з домашньою адресою, 1 конверт (16 × 24), 1 швидкозшивач паперовий;

8. Особи, які приймаються на перший курс навчання за освітньо-професійною програмою підготовки бакалавра в обов’язковому порядку надають три сертифікати Українського центру оцінювання якості освіти (за власним бажанням — оригінал або завірену копію) та 1 ксерокопію:

— З української мови та літератури, як обов’язковий, на всі напрями підготовки;

— Два профільних на обраний напрям підготовки;

9. Відповідно до пункту 6.14 Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2012 році, затвердженим на підставі наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 12.10.2011 № 1179, що надходить дає згоду на обробку своїх персональних даних в Єдиній базі. Якщо вступнику ще не виповнилося 16 років, згоду дають його батьки (усиновителі) або опікуни.

10. Військовий квиток (посвідчення про приписку до призовної дільниці):

11. Нотаріально завірені копії документів, що дають право на пільги.

12. При вступі на контрактну форму навчання укладається договір. Договір про навчання вступника, якому не виповнилося 16 років, складають його батьки або інші законні представники, які повинні мати при собі паспорт та ідентифікаційний код.

Оригінали наступних документів повинні бути пред’явлені до приймальної комісії для засвідчення їх копії:

ідентифікаційний код;
паспорт (свідоцтво про народження для осіб, які за віком не мають паспорта);
військовий квиток (посвідчення про приписку до призовної дільниці);
оригінал документа про освіту (при поданні його копії);
оригінал медичної довідки (при поданні його копії);
оригінал документа Українського центру оцінювання якості освіти (при наданні його копії);
документи, що дають право на пільги (оригінал).

Електронний вступ

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ЗАЯВИ:

1. Для подання електронної заяви вступник повинен зареєструватись на інтернет-сайті за адресою http://ez.osvitavsim.org.ua.

Під час реєстрації на зазначеному сайті вступник має зазначити наступні дані:
•    адресу електронної пошти, до якої абітурієнт має доступ;
•    номер, пін-код та рік отримання сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання;
•    серію та номер атестата про повну загальну середню освіту.

Всі подані вступником дані перевіряються в Єдиній державній електронній базі з питань освіти. При цьому прізвище, ім’я, по батькові вступника у сертифікаті (сертифікатах) зовнішнього незалежного оцінювання повинно збігатися з прізвищем, іменем, по батькові вступника в атестаті про повну загальну середню освіту.

2. У разі подання правильної інформації та збігу прізвища, імені, по батькові вступника у документах, дані про які знаходяться в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, вступник отримує електронною поштою логін та пароль для доступу до особистого електронного кабінету.

3. Доступ до особистого електронного кабінету вступник отримує після введення на інтернет-сайті http://ez.osvitavsim.org.ua свого логіна та паролю: кнопка Вхід (у правому верхньому куті вікна)

Після реєстрації в особистому електронному кабінеті вступник вносить до Єдиної бази такі дані про себе:
•    стать,
•    місце проживання,
•    номери телефонів (домашній та/або мобільний із зазначенням телефонних кодів),
•    дату видачі медичної довідки за формою № 086-о,
•    середній бал додатка до атестата про повну загальну середню освіту

Далі абітурієнт обирає вищі навчальні заклади і напрями (спеціальності) на які він подаватиме заяву про вступ.
При поданні заяви через Електронний вступ шукайте нас за адресою: Харківська обл., м Харків, Київський район

РЕЖИМИ ЕЛЕКТРОННОЇ ЗАЯВИ

1. Подані вступником електронні заяви відразу відображаються у розділі Єдиної бази, до якого мають доступ приймальні комісії вищих навчальних закладів, обраних вступником. У момент подання електронна заява отримує статус «Заяву подано до ВНЗ«.

2. Визначення статусу електронної заяви, що прийнята до розгляду, здійснюється приймальною комісією вищого навчального закладу протягом 24 годин з часу її прийняття і відображається в особистому кабінеті вступника із значеннями: «Заяву зареєстровано у ВНЗ» або «Заява потребує уточнень«.

Електронна заява, що протягом 48 годин з моменту подання вступником не отримала іншого статусу, ніж «Заяву подано до ВНЗ«, автоматично анулюється.

При встановленні електронній заяві статусу «Заява потребує уточнень» уповноважена особа приймальної комісії вуз має невідкладно внести до відповідного розділу Єдиної бази вичерпний перелік даних, що потребують уточнення, із зазначенням способу та дати, до якої їх необхідно подати.

Внесені дані відображаються в особистому електронному кабінеті вступника. Після уточнення вступником необхідних даних уповноважена особа змінює статус електронної заяви вступника на «Заяву зареєстровано у ВНЗ«.

Подана електронна заява МОЖЕ БУТИ АНУЛЬОВАНА (ВИДАЛЕНА) вступником в особистому електронному кабінеті тільки до моменту отримання статусу «Заяву зареєстровано у ВНЗ» або «Заява потребує уточнення«.

3. Після реєстрації заяви у вищому навчальному закладі на підставі рішення приймальної комісії вищого навчального закладу про допущення чи недопущення вступника до участі у конкурсному відборі уповноважена особа встановлює один з таких статусів електронної заяви вступника:
•    «Власника заяви допущено до участі у конкурсному відборі«,
•    «Власника заяви не допущено до участі у конкурсному відборі«.
Якщо вступника допущено до конкурсного відбору він очікує оприлюднення рейтингових списків у строки, визначені умовами прийому до вищих навчальних закладів України.

4. У випадку проходження конкурсного відбору уповноважена особа приймальної комісії вузу змінює статус електронної заяви вступника, який пройшов конкурсний відбір та до якого приймальною комісією прийнято рішення про рекомендацію до зарахування на навчання, зі статусу «Власника заяви допущено до участі у конкурсному відборі» на статус «Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти державного бюджету«.

Вступник, статус електронної заяви якого встановлено як «Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти державного бюджету«, зобов’язаний у визначені умовами прийому строки прийняти рішення щодо вступу на зазначену спеціальність у обраному вищому навчальному закладі та відвідати приймальну комісію вищого навчального закладу для подання паперової версії заяви про вступ та необхідних оригіналів документів (атестат, сертифікат ЗНО та ін.).

Після виконання вступником зазначених вимог (особисте подання оригіналів документів), керівник вищого навчального закладу на підставі рішення приймальної комісії видає наказ про зарахування на навчання такого вступника. При цьому уповноважена особа приймальної комісії змінює статус електронної заяви вступника на «Власника заяви зараховано на навчання до ВНЗ«.

У випадку якщо абітурієнт, електронна заява якого отримала статус «Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти державного бюджету«, не з’явився у встановлені строки до приймальної комісії вищого навчального закладу для підписання власної заяви про вступ та не подав оригінали документів, рішення про рекомендування його на зарахування анулюється приймальною комісією вищого навчального закладу.

На підставі цього уповноважена особа приймальної комісії вузу змінює статус електронної заяви вступника на статус «Власника заяви виключено із списку рекомендованих до зарахування на навчання за кошти державного бюджету«.

Для електронних заяв, поданих вступниками, відносно яких рішення про рекомендацію до зарахування на навчання за кошти державного бюджету приймальною комісією не прийнято, встановлюється статус «Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб«.

Вступник, статус електронної заяви якого встановлено як «Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб«, зобов’язаний у визначені умовами прийому вищого навчального закладу строки прийняти рішення щодо вступу на зазначену спеціальність та відвідати приймальну комісію вищого навчального закладу для подання паперової версії заяви про вступ та необхідних оригіналів документів (атестат, сертифікат ЗНО та ін.).

У випадку якщо абітурієнт, електронна заява якого отримала статус «Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб«, не з’явився у встановлені строки до приймальної комісії вищого навчального закладу для підписання власної заяви про вступ та не подав оригінали документів, рішення про рекомендування його на зарахування анулюється приймальною комісією вищого навчального закладу.

На підставі цього уповноважена особа приймальної комісії вузу змінює статус електронної заяви вступника на статус «Власника заяви виключено із списку рекомендованих до зарахування на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб«.

Формування списків рекомендованих до зарахування вступників на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб відбувається у межах ліцензійного обсягу.

SertificateЛіцензія на надання освітніх послуг

Додаток до ліцензії  (підготовка бакалаврів)

Додаток до ліцензії  (підготовка спеціалістів, магістрів)